Monday, August 9, 2010

K M P P










~~Here We Start --~





Pas terima sepucuk surat dr Bahagian Matrikulasi sebentar td..



aku tawu yang aku maseh nightdreaming ..so,aku bwat endah x endah ..


kroihhzzz~~~~~


selepas dibelasah oleh emak dgn alasan jam sudah pukul 8.30 pagi,sebenarnya emak cuba mengajak utk berbincang dgnku perihal surat tawaran matrik tersebut...hurrhhh~~hnya bunyi dengusan yg dikeluarkan..



emak:mcm mana neyh ayid ? kamu nak pegi yang mana? poli ka matrik ?,tanya emakku





aku :taktaulaa makk...matrik neyh ayid xminat sgt laaa....dgaq ja dh mcm susah..





emak:abis tuh kalau kamu xdpt poli ? mcm mana ?


aku :-berfikir panjang hingga ke masa depan--------->depan lagiii-------->>>



emak:pikiaq la elok2 yid...neyh masa depan kamu...pilihla mana yg kamu rasa oke..



aku :-membelek2 surat tawaran dan hari pendaftaran matriks(hati mulai tersangkut kat matrik)cehh...




14 JUNE 2010





-Dewan Al-Farabi-ramaiiii gilaa manusiaa!!!(cuak sedikit),dhla aku antara golongan yg lambat mendaftar..huhh berpeluh~~





-Selepas siap sain menyain surat2 pengesahan dan menjalani sesi fotografi,aku dikerah utk mengambil baju2 T-shirt matrik beserta kunci bilik(C2.3.9) seperti banduan yang mengambil barang2nya...





-first2 masok bilik,terpapar lah muka2 roomates aku...zakryl(perak),nasrul(penang ja) and izat(selangor jawa)...waw!mereka menunjukkan muka salam perkenalan!!this is a good starting for aku !!!




SELEPAS TAK SAMPAI SEBULAN DI KMPP




-Bersyukur !!!!tu ja aku laqat luahkan pada Illahi kerna mengurniakan aku bdak2 practicum yg sgt sempoi dan sporting !!padahal baru sgt kenai,tapi aku dah wat cm family,siap panggey bdak2 pompuan kat kelas aku dgn panggilan spt : Kaklong ! Kakngah ! hahakk...kepada mereka tuh,aku taw depa leyh compromise dgn panggilan2 aku...tabekkk spring kat dorang ! :D








-The Picture Shown Above is My Lovely Practicum DFP 5 !!!! X D





PEMILIHAN WAKIL BOLASEPAK KAKOM 2010 !



-Setelah penat getir aku aku berhujan berpanas....akhirnya usaha aku berbaloi apabila nama aku tersenarai dalam skuad bolasepak KMPP yg aku kira sbg sebuah pasukan yang agak mantap dari segi players dan coach2 nya.



-Sebulan ! 1Months ! aku kira sbg satu tempoh yg agak pendek utk aku berlatih dlm pasukan ini sebelum KEJOHANAN KAKOM 2010 DI JOHOR bermula...tapi aku tak heran,sebab aku tau setiap team ada spirit tersendiri begitu jugk pasukan aku....(kalau melalut pasai bola memang xreti stop)...erghhh!!







Intersection Life in KMPP
______________________________


Enjoyeedddd~ :D

















To be continued....~~ :)

No comments:

Post a Comment