Monday, July 11, 2011

dimmed night

nak cerita pasai semalam laa.rasa nak mengamuk jugak lah sebab aku nih jeneh tidoq awai dlm kui 12 (awai la kot ) .tgah sedap2 tdoq baru nak mimpi indah , adala seorang rumate nih baru blik dr mana ntah ..stdy kot (+ve think) tak kesahla kan .yg mengisahkannya mlm tadi ,dlm semua org tgah tdoq dia boleh plak bukak lampu pendarflour yg dua batang tuh .terang benderang la bilik aku laksana stadium hang jebat .kalau dia bukak sekadar nak kemas barang sat ja takpalaa , sekali dia bantai megi pulakkk..woii aku nak tdoq la bai(ckp dlm hati jala *tension)..takpa hati aku ni sentiasa sabaq dgn kerenah rumate .all in all ,dh dekat stgah jam dia tak tutup2 lampu , tiba2 dia mghampiri katil aku ,rupanya dia nak isi ayaq yg aku jerang dlm heater into his bottle .YA,DISAAT INI IMAN AKU TELAH SAMPAI DI KEMUNCAK ..."wei ! hang boleh tutup lampu dak ? " ..dgn muka sdikit tercengang dia pun cpat2 la mngemas tmpat dia dan menutup lampu lantas tidoq. LEGAAAAA ~


muka budak tuh yang taktau apa2 .hahaha

No comments:

Post a Comment