Friday, July 8, 2011

semangat tapi malas -.-

taktau saipa lately aku jadi macam title kat ataih tuh . aku rasa mcm masa kui sempit .penat,ngantok,penat,ngantok,lapaq!hat tuh jala yg salu dok jadi 'hantu' aku sekarang .
mungkin betoi perumpaan yg aku buat dari tahun lepas i.e PDT stands for PADAT tapi PST stands for PESAT !!program setahun sgt la laju smpi mata aku bengkak lagi teruk dr  bengkak kena penumbuk.
aku rasa sgt pesat skarang ni ! wuaaaaaa ! tapi nak buat cemana kan , ni lah tanggungjawab aku sbg anak lelaki .akulah seterusnya yg bakal menyara mak dgn adik aku . sampai bila nak harap kat abg dgn kakak aku lagi .they already have their own family now and become bigger and bigger from time to time . and there is another sister will be going to marry at this end of year .congrates SISTER :) . dan konklusi utk hari ni aku akan tetap cuba menghadap program tahun ni dgn sebaik mungkin . insyaAllah i can do it ! bye .

No comments:

Post a Comment