Saturday, April 14, 2012

aku dan perasaan (part 1)

Harini , 14hb April , aku pergi ke pasar malam dengan beberapa orang lagi kawan . 
at first rasa seronok sgt sebab dapat keluar dengan diorang mungkin sbb 1st time . 
skip - >
 mase tgu bus nak balik , aku duduk kt tepi jalan tuh sorang2 tgk kereta lalu lalang , then aku nampak sorang lelaki dan perempuan yang aku kenal nih , tah kenapa dua orang nih sgt rapat sampaikan aku curious sgt nak tahu , bercintakah ? minat satu sama lain kah ? atau faktor dorang nih memang kawan rapat sgt ? hmm , thats all keep playing in my mind .
 hm mesti pelik kan , kenapa pulak aku kena sibuk2 nak pikir pasal diorang dua nih . tapi taktau laaa..perasaan aku nih dup dap dup dap jaa bila tgk diorang dua orang . bukan sekali tapi banyak kali . aku cubalah tepis perasaan bukan2 tapi kenapa perkara yg macam nih boleh buat aku terlalu memikir .. hmm apa kena dengan diri aku ni ....

p/s:cerita aku memang takbest .layan sendiri .

No comments:

Post a Comment